БЕКІТЕМІН
«Партизанка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ мектеп диреторының м.а.
__________Жамантаев В:К.
Педагог-психологтің перспективалық жұмыс жоспары
2024-2025 оқу жылы
Мақсаты: білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, мектепте қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау, білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
* Оқушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
* Тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында оқушылардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
* Әрбір білім алушыға оның тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарасты қамтамасыз ету;
* Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту.
* Білім алушылардың психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психокоррекциялық жұмыстарды жүзеге асыру
* Психологиялық мәселелерді шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға, педагогтарға консультациялық көмек көрсету.
* Оқушылардың психологиялық денсаулығын қорғау;
* Білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру;
* Білім алушылардың бейәлеуметтік әрекеттерінің алдын алу және оларды уақтылы түзетуді жүзеге асыру.
Психологиялық қызмет өз қызметін психодиагностикалық , консультациялық, ағартушылық-профилактикалық, түзету-дамыту және әлеуметтік-диспетчерлік бағыттарда жүзеге асырады.
Қызметтің негізгі мазмұны. Міндеттері. |
Контин- генті |
Жұмыс жасау бағыттары |
Мерзімі |
|||
Диагностика |
Консультация |
Түзету және даму |
Алдын алу және ағарту жұмысы |
|||
Бейімделу кезеңі процесінің ППҚ (1, 5, 10 сыныптар жаңадан келгендер оқушылар)
Міндеттері: оқушылардың бейімделу деңгейін анықтау |
Оқушылар |
1, 5, 10 сын - бейімделу диагностикасы . Әдістер: «Градусник» «Солнце, тучка, дождик» « Что мне нравится в школе»(1сын.) Темперамент түрін анықтау «Тест Айзенка, бейімделгенТ.Маталиной»(5 сын) « Скрининг школьной мотивации»(5 сын) «Акцентуация черт характера» К.Леонгарда(мінездің 12 түрі )(10 сын)
|
Диагностика нәтижелері бойынша әңгімелесу |
1-сынып оқушылардың бейімсіздігінің алдын алу, оқушылардың мазасыздық деңгейін төмендету бойынша топтық сабақтар. 1,5,10 сын.(авторлары: В.П.Захаров. Н.Ю.Хрящева.) Психогимнастика. Музыкотерапия.
Рөлдік ойындар(Я.Морено) – 1 сын.5 сын
Мектепалды, бастауыш, орта, аға буын оқушыларымен дамыту сабақтарын өткізу.
ПДО бар оқушылармен инклюзивті оқыту бойынша жеке сабақтар) ЖББМ-де оқушылармен жеке сабақтар
"Табысты болғым келеді"бағдарламасы бойынша жұмыс(О.Хухлаева) (1 сынып)
« Бірінші рет 5-сыныпта» бағдарламасы (Коблик Е.Г)
"Табысқа апарар жол" бағдарламасы (9-11 сынып) "Өзіңе жол" бағдарламасы |
Жаңадан келген оқушылармен әңгімелесу |
1 жартыжылдық
|
Оқушылар картасын толтыру |
||||||
Суицидтің алдын алу Бойынша жұмыс бағдарламасы "Денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу" (8-10 сын)
|
||||||
Жасөспірімдермен психологиялық сабақтар (автор Анн Л.Ф)
|
||||||
Мазасыздық пен суицидтің алдын алу 1-4 сын, 5-7 сын
|
||||||
Оқушылардың зиянды әдеттерінің алдын алу 4-9 сыныптар (ПАВ) Балалардағы зиянды тәуелділіктің алдын алу. |
||||||
|
|
|
Работа по профилактике Ранней беременности. (беседа, показ роликов)
|
|||
Салауатты өмір салтын қалыптастыруға арналған әңгімелер, ойындар. |
||||||
Сабақ, толеранттылық, балалардың бір-бірімен қарым-қатынасы туралы әңгіме. |
||||||
педагогтер |
Сауалнама мектептегі бейімсіздікті анықтау бойынша. "Бейімделу парағы" |
Диагностика нәтижелері бойынша әңгімелесу |
Педагогикалық кеңес. 1,5 сынып "Бейімделу кезеңінің ерекшеліктері" |
Кеңес «Мектептегі ақаулардың себептері бірінші, бесінші сынып оқушыларында» |
1 тоқсан
|
|
Ата-аналар
|
Мектептегі бейімсіздікті анықтау жөніндегі сауалнама Рахманқулова әдістемесі Ата-аналарға арналған жадынама 1сын. 5 сын. |
Диагностика нәтижелері бойынша жеке әңгімелесу |
Ата-аналар жиналысы. 1,5 сынып «Мектептегі ақаулардың себептері» |
Жиналыста кеңес беру "Бала бірінші сыныпқа барады" |
1 тоқсан |
|
Бейіналды даярлық және бейіндік оқытудың ППҚ. Міндеттері: Әзірлеу дағдыларын шешім қабылдау: Мамандық таңдау, емтихан тапсыру, жұмысқа орналасу |
оқушылар |
8 сынып оқушыларының "Менің кәсіби таңдауым"сауалнамасы 7 сыныпта "Мен мамандық таңдаймын"сауалнамасы 9-10 сынып оқушыларының кәсіби бейімділігін зерттеу. ДДО әдістемесі, «Конструктивный рисунок человека» тестілеуі |
Сұраныс бойынша жеке кеңес беру |
Кәс.бағдар сабақтары "Мамандық әлемі" Бастапқы буын. Орта буын. Кәс.бағдар ойындары. Сынып сағаты «Мамандықтармен танысу» 1-4 сынып Суреттер көрмесі. КТК өткізу "Кім болу керек" |
Оқу орындарының бейнероликтерімен танысу.
Ең қажетті мамандықтар туралы әңгіме. |
Желтоқсан -
қаңтар |
педагогтер |
Сауалнама Балалармен әрі қарай жұмыс жасау. |
Сұраныс бойынша жеке кеңес беру Сынып жетекшілеріне ұсыныстар әзірлеу. |
Мектеп мұғалімдерімен кәсіптік бағдар жұмысы |
Әдіспен сөйлеу. Кеңес мәселелері бойынша оқушыларды кәсіптік бағдарлау |
||
Ата-аналар |
Сауалнама Балалардың мамандық таңдау мәселелері бойынша |
Диагностика нәтижелері бойынша әңгімелер, сұрау бойынша кеңестер Ата-аналарға ұсынымдар әзірлеу |
|
Ата-аналар жиналысы "Оқушылар мамандықты қалай таңдайды" |
||
Дарынды балалардың ППҚ Міндеттері: Дарынды оқушыларға олардың әлеуетті және нақты мүмкіндіктері мен қабілеттерін дамытуда психологиялық көмек көрсету |
учащиеся |
Дж. Брунер ойлау және шығармашылық туралы тестілеуі |
Диагностика нәтижелері бойынша әңгімелесу |
Дарынды балалардың қатысуымен бейнероликтерді қарау. |
Ақыл-ойды тексеру үшін балаларға арналған байқау |
қазан –қараша, |
педагогтер |
Сурет тесті "Менің қиялдарым". |
Диагностика нәтижелері бойынша әңгімелесу |
"Дарынды балалар" кеңесі |
Сұраныс бойынша жұмыс. |
||
Ата-аналар |
Жалпы дарындылықты бағалау әдістемесі |
Диагностика нәтижелері бойынша әңгімелесу |
"Талантты қалай тануға болады"ата-аналар жиналысында кеңес беру |
"Онлайн-оқыту шарттарындағы дарындылық" консультациясы |
||
Бейәлеуметтік мінез-құлықтағы балалардың және "тәуекел тобындағы" балалардың ППҚ.
Міндеттері: Балалар мен жасөспірімдердің қоғамға әлеуметтік-психологиялық бейімделуіне ықпал ету. |
оқушылар |
Экспресс-диагностика Мінез-құлық тұлғалық ерекшеліктері Тест Айзенка Сауалнама: Бейімделу , "қауіп тобындағы"балалардың мінез-құлқы « Рисунок семьи» |
Сұраныс бойынша әңгімелесу |
"Жасөспірімдерге психологиялық көмек" бағдарламасы бойынша сабақ ұлдар мен қыздардың қарым-қатынасы ертегі «Серебрины и серебрята» |
"Менің хоббиім әлемі"сұраулары бойынша әңгімелер "Менің жетістіктерім мен жетістіктерім" |
қараша– мамыр
|
педагогтер |
Педагогтерді таңдау бойынша әдістемелерді таңдау. |
Диагностика қорытындысы бойынша жеке және топтық консультациялар; сұрау бойынша. |
"Девиантты мінез-құлықтың алдын-алу әдістері мен формалары" |
Сұраныс бойынша жұмыс |
ақпан |
|
Ата-аналар
|
Балалардың жас дағдарыстары. |
"Отбасы балалар өмірінде"жиналысында кеңес беру |
Зорлық-зомбылықсыз тәрбиелеу.
Толеранттылық туралы. |
Ата-аналар мен оларды алмастыратын адамдардың психологиялық мәдениеті. Бейнематериалды қарау |
||
Суицидтік мінез-құлықтың алдын алу. Міндеттері: Білім беру процесіне қатысушылардың ойлауында рухани , адамгершілік және эстетикалық критерийлерді қалыптастыру
|
оқушылар |
1."Өмірлік дағдыларды қалыптастыру және суицидтің алдын алу" сауалнамасы 8 сын мазасыздық сынағы (1-7 сын) телефонға тәуелділік. 5-11 сын –Интернетке тәуелділік |
1.Интервью (8 сын)
2. Диагностика нәтижелері бойынша кеңес беру |
8,9,10, сыныптар бағдарламасы "Өмірлік дағдыларды қалыптастыру және суицидтің алдын алу" "Біздің достық "Толеранттылық" бейне ролигін көру |
8-10 сынып оқушыларына сабақ өткізу "Психикалық денсаулық" "Стресс және дағдарыс: шығу жолдары" "Кибербуллинг. Не істеу керек?» "Интернет-тәуелділік" "Жыныстық қолсұғылмаушылық" "Ерте жүктілік" |
1 тоқсан, 3 тоқсан, жыл ағымында |
педагогтер |
Психо-эмоционалды жағдайды диагностикалау |
Жеке және топтық кеңестер |
Психоэмоционалдық ширығуды жеңілдету бойынша сабақ. "Суицид вахтерлері" мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау кеңес беру. |
"Превенция бағдарламасы" сабағын өткізу, "ҚТ-ғы оқушылармен жұмыс" Оқушылардың суицидтік мінез-құлқын ерте анықтау бойынша жадынама тарату |
1 тоқсан, жыл ағымында |
|
Ата-аналар
|
Сауалнама Ата-аналардың балалармен сенімді қарым-қатынасын орнату. |
Жеке кеңестер |
Ата-аналар жиналысы 8 сынып "Өмірлік дағдыларды қалыптастыру және суицидтің алдын алу"бағдарламасы |
Сұраныс бойынша ынтымақтастық |
|
|
. СӨС қалыптастыру ППҚ.
Міндеттері: Ең маңызды құндылық ретінде өзіңіз туралы, денсаулығыңыз туралы түсінік қалыптастыру |
оқушылар |
Адамды бұзатын жаман әдеттер. (5-10 сын) |
Диагностика нәтижелері және сұрау салу бойынша консультациялар |
"Өз денсаулығыңды сақта" сабағы 1-4 сынып |
Салауатты өмір салты туралы суреттер, әндер байқауы. |
Желтоқсан |
педагогтер |
Мұғалімдердің эмоционалды күйзелісін диагностикалау |
Жеке және топтық кеңестер |
"Педагогтың кәсіби күйзеліснің алдын алу" |
"Психогимнастиканың адам денсаулығына рөлі" |
1тоқсан |
|
Ата-аналар |
Интернетке тәуелділік бойынша сауалнама жүргізу (1-11 сыныптар).
|
Диагностика нәтижелері және сұрау салу бойынша консультациялар |
"Интернетке тәуелділік. Мүмкін бе?» "Жыныстық қол сұғылмаушылық. "Ерте жүктілік Ана мен қыздың қарым-қатынасы" |
"Қалай жақсы ата-ана болу керек" жадынамасы тақырып бойынша 1-11 сынып ата-аналарына ақпараттық және бейне материалдарды тарату: "Балалардың психикалық денсаулығы". (1-11сын)
|
Қыркүйек қазан |
|
Оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындаудың ППҚ Міндеттері: Алдағы емтихандарға байланысты алаңдаушылықты азайтыңыз, өз қабілеттеріңізге сенімділік қалыптастыру |
оқушылар |
Сауалнама |
Жеке және топтық кеңестер |
"Табысқа жол" бағдарламасы бойынша жұмыс |
"Емтиханға дайындық бойынша практикалық кеңестер"жадынамалары |
наурыз
|
педагогтер |
Сауалнама |
Жеке және топтық кеңестер |
Сабақ «Педагогтер арасындағы мазасыздықтың жоғары дәрежесі-ескерту, алдын алу, бейне ролик көру |
"Жақында емтихандар" мұғалімдерге арналған жадынама |
сәуір
|
|
Ата-аналар |
Сауалнама |
Жеке және топтық кеңестер |
"Емтихан кезінде стресстің алдын алу"тренингтік сабақтары |
"Балаларға емтиханға дайындалуға қалай көмектесуге болады"жадынамалары |
сәуір
|
|
ППҚ оқушылардың ҚҚТБ Міндеттері: кемтар балалардың әлеуметтік бейімделуіне жәрдемдесу, оларда психологиялық кедергілерді алып тастау |
оқушылар |
Оқушыны ПМПК-ға дайындау Танымдық процестердің диагностикасы |
Жеке және топтық кеңестер |
Түзету бағдарламалары бойынша сабақтар |
Деректер банкін толықтыру «Сипаттамаларды құрастыру» Жеке түзету бағдарламаларын құрастыру |
Жыл ағымында
|
педагогтер |
Сұраныс бойынша жеке кеңес беру |
Сұраулар бойынша топтық кеңестер |
"КПД бар балаға қалай көмектесуге болады"сабағы |
Бірлескен жазу сипаттамалары |
1,3 тоқсан |
|
Ата-аналар |
Диагностика нәтижелері бойынша жеке консультациялар |
Сұраулар бойынша жеке және топтық кеңестер |
КПД бар баланы тәрбиелеу |
Сұраныс бойынша жеке жұмыс |
Жыл ағымында |
Педагог-психологы: Васюта О.В