2024-2025 оқу жылына арналған жаратылыстану-математикалық цикл
мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің
жұмыс жоспары
ӘБ жетекшісі: Петрова Л.М.
2024/2025 оқу жылындағы тапсырмалардың орындалуын талдау
Міндеттер |
Мәселелер |
Шешу жолдары |
Қашықтықтан оқыту жағдайында биология, география және химия бойынша функционалдық сауаттылықты қалыптастыру. |
Мектептегі білім беру процесін ұйымдастырудың дәстүрлі формалары мен әдістерінің басымдығы. |
Қашықтықтан оқыту шеңберінде оқытуға заманауи және педагогикалық технологияларды енгізу. |
Оқушылардың әртүрлі практикалық іс-әрекеттерінің мүмкіндіктерін кеңейту. |
.Жеке жұмыс жүйесі нашар дамыған. |
Диагностика жүргізу және онлайн - режимде консультациялық жұмысты ұйымдастыру арқылы білім алушыларға қолдау көрсетуді қамтамасыз ету. |
Мұғалімдердің өзін-өзі білімін толықтыру және өзін-өзі жетілдіруі, қала және облыс мектептерімен іскерлік байланыс орнату. |
Мамандандырылған сыныптарда да сабақ өткізу |
Табысты педагогикалық қызмет мақсатында онлайн режимде сабақтарды ұйымдастыруда өзара көмек жүйесін ұйымдастыру |
Биология, химия және географияны оқыту тәжірибесінде компьютерлік технологияларды қолдану. |
|
Қашықтықтан оқыту режимінде сабақтарды ұйымдастыруда білім беру платформаларын пайдалану. |
.Оқушыларды олимпиадаларға, ғылыми жобаларға, қорытынды аттестаттауға дайындау жүйесін жетілдіру. |
|
|
2024/2025 оқу жылына арналған жылдық жоспардың міндеттерін орындауды талдау және анықталған проблемалар негізінде 2023/24 оқу жылына арналған мақсаттар мен міндеттер тұжырымдалды:
Математика , физика, информатика ,химия, биология, география ӘБ жұмысының әдістемелік тақырыбы:
"Сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстардың белсенділік бағыты білім алушылардың қоғамда әлеуметтенуі үшін қажетті негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту құралы ретінде".
На основании анализа выполнения задач годового плана за 2022/2023учебный год и выявленных проблем были сформулированы цели и задачи на 2024/25 учебный год:
ЖМЦ ӘМ мақсаты: жаңа білім беру стандарттарын іске асыру жағдайында білім беру сапасын арттыру факторы ретінде оқытушылардың педагогикалық шеберлігі деңгейін және педагогтардың кәсіби құзыреттілігін үздіксіз жетілдіру.
ӘБ міндеттері:
* Офлайн,онлайн - конференциялар, вебинарлар, коучингтер өткізу арқылы педагогтердің жаңа педагогикалық технологияларды меңгерудегі әдістемелік деңгейін жетілдіру.
* Оқыту сапасын арттыру үшін инновациялық бағдарламалар мен технологияларды енгізу.
* Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін оқуға қызығушылықты арттыру.
* Оқушылардың білім сапасын қамтамасыз ету үшін пәндер бойынша оқу бағдарламаларын бағдарламалық және ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуді жүйелеуді жалғастыру.
* Білім беру процесінің сапасы мен тиімділігін арттыру мақсатында Мұғалімнің педагогикалық қызметіне мониторинг жүргізу
* Дарынды балалармен жұмысты жалғастыру және жеке тапсырмалар арқылы үлгерімі төмен оқушылармен мақсатты жұмысты ұйымдастыру, үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету, сабақтан тыс қызметті жетілдіру
* Оқу-тәрбие процесінің сапасын арттырудың маңызды бағыты ретінде ашық сабақтарды жетілдіру.
* Аналитикалық қызметті жетілдіре отырып, сабақтарға өзара қатысуды жүзеге асыру
* Заманауи білім беру технологияларын енгізу арқылы оқушылардың жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша қорытынды аттестаттауға дайындық деңгейін арттыру .
* Оқудағы белсенділік тәсілін, оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыруды және пәндер бойынша үйірме жұмысын пайдалана отырып, білім беру сапасын арттыру және физика-математикалық цикл пәндеріне қызығушылықты дамыту.
* Педагогикалық ұжым мүшелерінің шығармашылық жобаларда, конкурстарда, фестивальдарда, қашықтықтан олимпиадаларда қызметін жандандыру.
Қызметтің басым бағыттары:
- Негізгі құзыреттерді қалыптастыру, білім беруде құзыреттілікке бағытталған тәсілді іске асыру.
- Мектепте оқуға қолайлы және ынталандыратын атмосфераны дамыту, оқушыларды өзін-өзі бақылау, өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларына үйрету.
- Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
- Білім беру сапасын арттыру мақсатында оқушылардың оқуын мониторингтеу рәсімін жетілдіру.
- Білім беру процесіне қатысушылардың денсаулығын сақтау.
- Білім беру процесін ақпараттандыру.
Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін, олардың кәсіби деңгейін жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру:
* Әдістемелік кеңестерде сөз сөйлеу;
* Педагогикалық кеңестерде сөз сөйлеу;
* Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы бойынша жұмыстар;
* Шығармашылық есептермен;
* Мерзімді басылымдардағы жарияланымдар;
* Пән мұғалімдеріне арналған ашық сабақтар;
* Физика-математикалық цикл аптасын өткізу;
* Біліктілікті арттыру курстарында оқыту;
* Педагогикалық шеберлік конкурстарына қатысу.
Әдістемелік бірлестік қызметінің бағыттары
Пәндер (математика, физика, информатика, биология, химия, география) бойынша білім беру қызметінің нәтижелерін талдау.)
Пәндер бойынша ашық сабақтар және ашық сыныптан тыс іс-шаралар өткізу.
Оқу пәндерін оқыту әдістемесі мәселелері бойынша баяндамаларды дайындау және талқылау, мұғалімдердің біліктілік разрядын арттыру.
Бағдарламаның түбегейлі маңызды мәселелерін баяндау әдістемесі бойынша баяндамаларды талқылау, күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды талқылау және бекіту.
Оқу сабақтарының жекелеген түрлерін өткізу әдістемесін және оларға дидактикалық материалдардың мазмұнын талқылау.
Оқытудың көрнекілігін арттыру құралдарын әзірлеу және жетілдіру.
Тәжірибе алмасу және оқу пәндерін оқыту әдістемесін жетілдіру мақсатында әдістемелік бірлестіктің ішінде де, басқа әдістемелік бірлестіктердің мұғалімдері арасында да сабақтарға өзара қатысу.
Пәндер бойынша конкурстар, олимпиадалар, жарыстар өткізу сценарийлерін әзірлеу.
Білім алушылардың білім сапасын арттыру мақсатында білім беру қызметіне тиімді педагогикалық технологияларды енгізу
2024/25 оқу жылына арналған іске асыру әрекеті
Міндет |
Құралы |
Күтілетін нәтижесі |
1.Мемлекеттік бағдарламалардың орындалуын қамтамасыз ету. |
Мемлекеттік бағдарламалардың орындалуын бақылау. |
100% мемлекеттік бағдарламаларды орындау. |
1.Оқуға деген оң мотивацияны қалыптастыру, оқушылардың цикл пәндеріне деген қызығушылығын арттыру. |
Оқытуға заманауи ақпараттық және педагогикалық технологияларды енгізу |
Оқуға деген ынта мен оқушылардың пәндерге деген қызығушылығы артады. |
1.Сабақта және сабақтан тыс уақытта оқушылардың зерттеу құзыреттілігін дамытуға бағытталған пәндерді оқытуға заманауи ақпараттық және педагогикалық технологияларды енгізу. |
АКТ қолдану, пәндік апталар, олимпиадалар мен конкурстарға қатысу.Жобалық қызмет. |
Оқуға деген ынта артады. |
Оқыту мен тәрбиелеудің неғұрлым ұтымды әдістерін игеруді және пайдалануды қамтамасыз ету. |
Оқытуда, жобалық қызметті ұйымдастыруда белсенділік тәсілін қолдану. |
Сыныптан тыс жұмыстарға, олимпиадаларға, ойындарға, конкурстарға қатысатын оқушылар саны артады. |
Педагогтердің жалпы дидактикалық және әдістемелік даярлық деңгейін арттыру. |
Әдістемелік әдебиеттер мен ғылыми басылымдардың жаңалықтарымен танысу және пайдалану. |
Педагогтердің әдістемелік даярлық деңгейі артады, бұл оқытуға оң мотивацияны қалыптастыруға ықпал етеді. |
Табысты педагогикалық қызмет тәжірибесімен алмасу |
Мақсатты өзара сабақтарды ұйымдастыру, дөңгелек үстелдер, конференциялар ұйымдастыру. |
Педагогтердің даярлау деңгейі артады. |
Оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау бойынша жұмыс жүйесін жетілдіру. |
Ұсынымдар, Көрнекі құралдар әзірлеу.Тәжірибе алмасу. |
Жұмыс жүйесі жетілдіріледі, ББД сапасы артады. |
Әдістемелік бірлестік жұмысының бағыттары мен нысандары
математика ,физика, информатика, биология, химия және география мұғалімдері
1. Нормативтік құжаттарды зерделеу.
2. Озық педагогикалық тәжірибені зерделеу және тарату бойынша жұмысты ұйымдастыру.
3. Білім беру платформалары арқылы сабақтарды ұйымдастыру.
4. Әдістемелік әдебиеттер мен ғылыми басылымдардың жаңалықтарымен танысу және зерттеу.
5. Мұғалімдердің өзін-өзі тәрбиелеу туралы есептері.
6. Аттестаттау.
7. Орта білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша жұмыс. Критериалды бағалау.
8. 9-11 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға сапалы дайындау.
2024-2025 оқу жылына арналған
әдістемелік бірлестік отырысының жоспары
|
Талқыланатын сұрақтар |
Жұмыс нысаны және жауаптылар |
Мерзімі |
Отырыс 1 "Жаңартылған білім беру жүйесі жағдайында мектеп білімін жетілдіру" |
1.2023-2024 оқу жылындағы ӘБ жұмысын талдау; 2.2024- 2025 оқу жылына арналған ӘБ жұмыс жоспарын қарау және бекіту. 3.Жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша жұмыс бағдарламаларын, оқушылардың сабақтан тыс және үйірмелік қызметі бағдарламаларын, таңдау курстарын қарау және бекіту. UTI зерттеу 4.ЖМО пәндерін оқытуды оқу-әдістемелік қамтамасыз ету, ЕББҚ бар балалармен жұмыс жоспары 5.Өз білімін жетілдіру тақырыптарын анықтау. 6.Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру. Мектеп олимпиадасын өткізуге дайындық. |
ӘБ есебі Петрова Л.М. Пән мұғалімдері
Пән мұғалімдері
Пән мұғалімдері
Пән мұғалімдері |
Тамыз-қыркүйек |
Отырыс 2 "Әртүрлі педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқу-тәрбие процесін қарқындату" |
1.1 тоқсандағы жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша оқушылардың үлгерімінің нәтижелері. 2.Үлгерімі төмен балалармен жұмысты ұйымдастыру; 3.Мектеп олимпиадасының нәтижелерін талдау; 4."Сабақта әмбебап іс-қимыл жүйесін қалыптастыру арқылы оқушының жеке басын дамыту"дөңгелек үстелі 5.баяндама «Информатиканы оқытуда инновациялық технологияларды қолдану» |
Есеп, Петрова Л.М.
Есеп. Пән мұғалімдері Есеп Петрова Л.М. Сөз сөйлеу. Петрова Л.М.
Сапарбек Н |
Қараша-желтоқсан |
Отырыс 3 "Бақылаудың әртүрлі түрлерін пайдалану кезінде танымдық белсенділікті жандандыру " |
1.2 тоқсандағы жұмысты талдау (оқу үлгерімі, бағдарламаларды орындау). 2.Жаратылыстану-математикалық цикл онкүндігін өткізу жоспарын жасау. 3. "Шығармашылықты қажет ететін тапсырмалар арқылы жеке қабілеттерді дамыту.", есеп "Математиканы оқытуда қолданылатын цифрлық технологиялардың тиімділігі" 4. Нәтижелерді талқылай отырып, қатысқан сабақтардың талдауы.
. |
Пән мұғалімдері
Пән мұғалімдері Петрова Л.М. Сөз сөйлеу Гофман С.В.
|
қаңтар |
Отырыс 4 "Оқушыларды қорытынды және аралық аттестаттау" |
1.9-11 сыныптарда қорытынды аттестаттауды өткізу үшін құжаттар топтамасын жасау 2.Аралық аттестаттау үшін емтихан материалын бекіту. 3.Онкүндікті өткізу туралы есеп 4 физика сабақтарында ақпараттық технологияларды қолданудың тиімділігі. 5 оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау үшін консультациялар, қосымша сабақтар ұйымдастыру және өткізу. |
Пән мұғалімдері
Пән мұғалімдері Есеп: Петрова Л.М
Петрова М.В.
Шакубаева М.Т. Пән мұғалімдері |
наурыз |
Отырыс 5 "Оқыту процесінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту 2023-2024 оқу жылындағы ӘБ жұмысының қорытындысын шығару" |
Аралық аттестаттау нәтижелерін талдау 2024-2025 ж. ӘБ жұмысын талдау 2025-2026 жылына арналған ӘБ жұмысының перспективалық жоспарын талқылау ӘБ мүшелерінің өз білімін жетілдіру тақырыптары бойынша жұмыс туралы есептер. 2023-2024 оқу жылына өз білімін жетілдіру тақырыптарын бекіту. Қорытынды емтихандарға дайындық. |
Пән мұғалімдері Есеп: Петрова Л.М. Пән мұғалімдері
Пән мұғалімдері
|
мамыр |
ЖМЦ ӘБ-нің жетекшісі ___________Петрова Л.М..