"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Партизанка ауылының жалпы орта білім  беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение " Общеобразовательная школа села Партизанка отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области" 

Әлеуметтік желілер

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

1-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар

24.11.2021

Сабақтың тақырыбы: Менің достарым

Бөлімі: 3

Менің отбасым және достарым

Педагогтің аты-жөні:

Тулеубаев Б.Ж

Күні:

24.11.2021

Сыныбы: 1

Қатысқандар саны:10               Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Менің достарым

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

1.1.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну;

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру;

1.5.1.5* мұғалімнің қолдауымен сөз тіркестері/сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: достарының не істейтіні/істемейтіні туралы айта алады, мұғалімнің көмегімен етістіктерді болымды/болымсыз түрде қолдана алады.

Оқушылардың басым бөлігі: өздерінің достары немен айналысатыны туралы өткен және осы сабақта үйренген материал негізінде өзара тілдесе алады, етістіктерді болымды, болымсыз түрде қолдана алады. Кейбір оқушылар: достарының не істейтіні туралы сабақта үйренгендерінен тыс қосымша ақпарат бере алады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен                         амандасады, олардың сабаққа дайындығын тексереді.

«Көңіл күйді анықтау» әдісі бойынша

сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастырады.

Мұғаліммен                         амандасып,                         назарларын сабаққа аударады.

 

 

Сабақтың ортасы

Оқушылардың назарын оқулықтағы

1-тапсырмада берілген сөйлеу үлгісіне аударады. Оқушылар берілген сөйлеу үлгісі арқылы Нұрбектің достары туралы ақпарат алады: олардың аты, олардың не істейтіні туралы. Оқушылар Нұрбектің сөзінен Әсеттің сурет салатынын, Айбектің футбол ойнайтынын, ал Арманның велосипед

1-тапсырмадағы сөйлеу үлгісін аудиодиск арқылы тыңдайды, қайталайды.

Дос сөзінің көпше түрін үйренеді. Сурет салу, ойнауға қатысты етістіктерді еске түсіреді, велосипед тебу тіркесін үйренді.

Аталған етістіктердің 3-жақта қолдану үлгісін қайталау арқылы есте

Мұғалім оқушылардың сабақтағы белсенділігін мақтау, мадақтау, қошеметтеу сөздерімен қолдап отырады.

Оқулық

 

Аудиодиск: 3.6.1; 3.6.4

 

 

 

тебетінін біледі.

Мұнда мұғалім оқушылардың назарын дос сөзінің көпше түрде қолданылуына аударады (көп дос – достар), велосипед тебеді тіркесінің мағынасын түсіндіреді. Сондай-ақ салыстырмалы түрде грамматиканы түсіндіреді. Мысалы:

Мен сурет саламын. Ол сурет салады.

2-тапсырмада оқушыларға кесте бойынша етістіктердің 3-жақта қолданылуын тағы бір рет түсіндіреді. Сондай-ақ оқушылардың назарын велосипед тебеді деген тіркестегі велосипед сөзін коньки, шаңғы, ролик, скейтборд сөздерімен алмастырып қолдануға болатынына да аударады. Себебі қазір балалардың көпшілігі ролик, скейтборд тебетіні белгілі. Сондай-ақ сөздер қатары «Қызықты суреттер» тәсілі бойынша топтық жұмыста жаттықтырылады. Әр топқа тақырыпқа қатысты суреттер қатары (сурет салу, доп ойнау, текше ойнау, шахмат ойнау, велосипед тебу, коньки тебу) таратылады. Суреттер бойынша сөйлеуге уақыт береді.

«Есте сақта!» айдары бойынша оқушыларды етістіктердің болымсыз түрімен таныстырады. Етістіктердің болымсыз түрі құрылым түрінде үйретіледі, тек хормен, жеке-жеке қайталату арқылы жаттықтырылады.

сақтайды. Мысалы:

Ол сурет салады. Ол футбол ойнайды.

Ол велосипед тебеді.

 

 

 

 

 

 

 

2-тапсырмадағы кесте бойынша етістіктерді 3-жақта қайталайды. Оқушылар сурет бойынша

Ол велосипед тебеді

дегендегі велосипед сөзін басқа сөздермен (коньки, шаңғы, ролик, скейтборд) алмастырып қолданады.

 

 

 

 

Оқушылар өз тобында дайындалады. Содан кейін әр топ суреттер бойынша сөйлейді.

 

«Есте сақта!» айдары бойынша етістіктердің болымсыз түрін мына үлгіде айтуға жатығады:

сурет салады – сурет салмайды, футбол ойнайды – футбол

 

 

 

 

Сондай-ақ оқушыларға етістіктің болымды-болымсыз түрін білдіретін белгілердің (ü, û) қолданысы түсіндіріледі.

Тапсырма «Қайталай   ғой»   ойыны

бойынша жаттықтырылады.

3-тапсырмада оқушылардың тірек суреттер, белгілер бойынша жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Оқушыларға тапсырма шартын түсіндіреді. Тапсырмада берілген тірек суретттер бойынша етістіктердің 3- жақта қолданылуын жаттықтыруға көңіл бөледі.

Етістіктерді жаттықтыру мақсатында қосымша тапсырма ұйымдастыра алады. Ол үшін мұғалім тақтаға екі белгіні іледі (ü, û). Содан кейін тақтаға шыққан оқушыға алдын ала дайындалған суреттерді береді (футбол добы, түрлі түсті қарындаштар, велосипед, ролик, коньки, шаңғы, скейтборд, шахмат). Тапсырма бойынша оқушы осы суреттерді өзінің досына қатысты бөліп жапсырып, досының не істейтінін/не істемейтінін айтып шығуы қажет болады. Бұл тапсырма арқылы етістіктердің болымды- болымсыз түрі жаттықтырылады. Осындай тапсырманы әр оқушыға өзі туралы да орындатуға болады. Оқушылар ақ қағазды екіге бөліп, өзінің не істейтінін/не істемейтінін

ойнамайды,

велосипед       тебеді       –                        велосипед теппейді.

 

 

 

3-тапсырмада жоғарыда берілген етістіктерді суреттің қасында қойылған белгілер (ü, û) бойынша болымды, болымсыз түрде (3-жақта) толықтырып айтады.

Мысалы:

Ол коньки тебеді. Ол сурет салмайды.

 

 

Қосымша тапсырмада тірек суреттерді өзінің досы не істейтінін/істемейтініне байланысты екі белгінің астына жапсырып шығуы керек.

Содан кейін етістіктерді болымды, болымсыз түрде қолданып, өзінің досы туралы айтады.

Мысалы:

Менің досым сурет салады, коньки, ролик тебеді, шахмат ойнайды.

Менің досым сурет салмайды, футбол ойнамайды, велосипед, скейтборд теппейді.

 

 

 

Оқушылардың жұмысы

«Шапалақтау» әдісі

бойынша бағаланады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер: футбол добы, түрлі түсті қарындаштар, велосипед, ролик, коньки, шаңғы, скейтборд, шахмат

 

 

сурет арқылы көрсете алады. Мұғалім оқушылармен сергіту сәтін ұйымдастырады.

Мұғалім оқушыларға дәптердегі тапсырмалардың орындалу жолын түсіндіреді (№1 жұмыс дәптері).

  1. тапсырмада мұғалім оқушылардың сұраққа тірек суреттер бойынша жауап бере алу дағдылырын арттыруға көңіл бөледі. Оқушылар тапсырмадағы

«Сенің досың не істейді?» сұрағына тірек суреттердің бірін таңдау арқылы жауап береді.

  1. тапсырмада тыңдалым әрекеті жүзеге асырылады. (3.6.2).

Оқушылар аудиодиск арқылы тыңдаған ақпаратты түсінгенін шартты белгілер (🗸, 🗴) қою арқылы көрсетеді. Тыңдайтын ақпарат:

Ол велосипед тебеді. 🗸 Ол сурет салмайды. 🗴 Ол доп ойнайды. 🗸

  1. тапсырмада түстер мен сандар қайталанады. Оқушылар санау, бояу тапсырмаларын орындайды.

Мұғалім оқушыларға жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындату арқылы оқушылардың оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.

Оқушыларға электрондық қосымшада берілген                              тапсырма шартын түсіндіреді.

Тапсырма арқылы   оқушыларды   өз

 

Оқушылар сергіту жаттығуын жасайды.

Дәптердегі тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындайды.

  1. тапсырмада оқушылар «Сенің досың не істейді?» деген сұраққа тірек суреттер бойынша жауап береді.

Өзі таңдаған суреттің қасына шартты белгі (🗸) қояды.

 

 

  1. тапсырмада    оқушылар аудиодискіден ақпаратты тыңдап, өз жауабының қасына шартты белгі қояды.
  2. тапсырмада    оқушылар қарындаштарды санайды, арнайы берілген орынға жалпы санын жазады. Содан кейін қарындаштардың түсін атап, тапсырмада берілген түске бояйды.

 

 

 

 

 

 

Электрондық қосымшада берілген тапсырманы орындайды.

Тапсырманы орындау арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін

дәптердегі жұмысы стикер жапсыру немесе смайл қою арқылы бағаланады.

 

 

 

№1 жұмыс дәптері

 

 

 

 

 

 

Аудиодиск_ Дәптер: 3.6.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша тапсырма: 3.6

 

 

 

бетінше жұмыс істей білуге үйретеді. АКТ-ні қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.

бекіте түседі.

 

 

Сабақтың соңы

Сабақты   қорытындылау                  мақсатында оқушылармен кері байланыс орнатады.

Өздерінің сабақта қалай жұмыс істегендерін бағалайды, сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

«Бағдаршам» әдісі

 

 

Просмотров: 265


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст